28/10 - My precious ;)

Hihi, nu har jag allt fått hem min nya mobil =D
En vit LG Ku990i viewty med touch :) den är så fiien ^^

Imorgon ska jag köpa till headset och kanske datakabel med :)
Sen ska jag försöka få David till att ta hem Spotify med!
Så man kan uppdatera sin musiklista lite =P
Det är inte direkt det senaste på datorn längre.. haha!
Ahh, ska umgås med Ellen också.. hon ska hänga med mig!
Men innan dess ska vi upp till stadsparken med Elton! :)

Känner att jag behöver sova lite längre imorgon.. eller inatt ialf.
Vaknade igår natt av att jag hade sån jääääkla värk i handen,
det strålade genom hela fingrarna o handflatan :(
Så jag va vaken i typ tre timmar o försökte få det att gå över..
sen tog jag en värktablett, o det hjälpte faktiskt!
Får hoppas att det inte kommer tillbaka igen..
tror det beror på Guitar hero ;) haha!

Aha, nehe.. jag ska nana nu!
Ha det gott o sov fint ;P


/Camilla

Kommentarer
Postat av: snyggve

Grattis! har du äntligen fått din mobil nu haha ;)

2009-10-29 @ 16:35:45
URL: http://annaviljevac.blogg.se/
Postat av: eyleen

du är tråkig. skriv mer!

2009-10-30 @ 18:31:22
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0