26/10 - Back to school

Shit, känns märkligt att gå till skolan idag..
jag som trivdes så bra på praktiken! =/ =)

Undrar vad vi ska göra idag?!
Det kommer väl handla mest om praktiken antar jag..
får hoppas att mitt arbete är okey, jag har fan kämpat med det.
Började anteckna redan första dagen/första veckan för att slippa ligga efter,
o de behövdes verkligen.. det va mycket o skriva.. blev fyra a4 =P
Tur att jag fick så fint omdöme/betyg med =D tihi!

Efter skolan idag ska jag kila ner till stan,
ska prova ett par "overknee"-stövlar på Scorett.
Hann inte prova dem ordentligt när jag o mamma va där i lördags!
Så om de passar så blir dem mina =D annars skär jag av mig vaderna,
så jag kan ha dem ialf, haha ^^ det blir nog bra! :)

Aha, nehe.. jag ska la fortsätta här nu,
är typ klar.. men bussen går 08.25, jag går kvart över!
Ha en jättebra måndag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0