25/10 - Skallebank

Ahh, jag mår verkligen inte bra idag.. är bakis som sjutton!
Blev lite mycket igår, men det mesta kom upp nere på stan så =P

Vi hade kul hos Anna, men sen splittrades vi..
jag vet inte vart dem tog vägen? =P
Jag o Ellen gick till Sliver/Harrys ialf.. det va helt okey.
Fast det va mest slagsmål o krossade rutor osv. Jävligt surt.
Så vi åkte hem rätt tidigt ändå..

Idag blir det bara lugnt.. har ätit pizza o druckit massa vatten o cola!
Sen nu precis har jag beställt min nya mobil :) hihi!

Ikväll kommer Ellen förbi en sväng,
vi kan behöva prata lite faktiskt.. lilla gumman <3

Nu ska jag lägga mig ner igen innan jag svimmar, haha!
Btw, imorgon börjar skolan igen.. shiiiet.


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0