23/10 - Fredaag igen!

Imorgon äre löördag o då ska vi festa, brudar =D
Det blir en drinkkväll med mojito's och strawberry daquri's ;)
Måste iväg idag o köpa strumpbyxor, eyeliner o lite smått!
Sen kanske jag ska sola med Ellen, får se hur jag gör!

Imorgon förmiddag ska jag till torget med mamma o moster.
Lite roligt sms jag fick av mamma precis ;)
- Gomorron! Vill du hänga med till torget imorrn med mig och Eva?
Sen kan du o jag kolla på höga stövlar till dig. Jag betalar!

Mamma är snäll hon :) jag letar o letar efter knähöga stövlar,
men det finns inga som passar mina småfeta vader =P haha ;)

Har fortfarande lite ont i halsen idag, o ssg-värk!!
Men man ska inte klaga, för det är freeedag =D tjoho!
Jag är faktiskt på gott humör idag måste jag säga..
pengarna har rullat in på kontot o allt med :)

Aha, nehe.. nu ska jag plocka undan lite här hemma,
sen ska jag börja göra mig iordning o åka till a6!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0