22/10 - Hv71 vs. Frölunda

Japp, nu äre hockey på tv:n här :) 1-0 står det till Hååve!
Så får hoppas att det går vägen idag!
Jag o Älskling ska ju på just Hv-Frölunda den 12e november,
då firar vi 23 månader, så passade på att bjuda plutten på hockey då :)

Vi satt just o pratade om vad vi ska göra när vi firar 2 år,
det är den 12:e december ju.. tänkte kolla om ni har några förslag?!
Vi hade först tänkt åka typ till Göteborg över helgen,
bara ta det lugnt.. äta gott o gå på stan typ :) skönt o komma iväg.
Men sen kom David med förslaget att vi kan äta på ett fint ställe här hemma,
o typ göra någon duo-behandling på spa't. Men jag vet inte vad jag vill!
Det viktigaste är att vi är tillsammans, men ahh.. kom med förslag nu!

Nehe.. nu ska jag sätta mig i soffan,
efter hockeyn ska jag nog rensa i garderoben lite.
Det kan behövas om man säger så ;) haha!

Men ni får ha det så bra!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0