21/10 - Fish world is the real shiiet

Haha, jaa.. har blivit smått beroende av det jävla spelet nu.
Det är på facebook, man har akvarie o sånt =P låter löjligt..
o det äre också, haha ^^ skulle aldrig börjat med det =P
Nu har jag lurat in Ellen också, mohaha!! Hon gör inte annat ;)

Har ialf varit o fikat nu med Anna, Ellen o Annas kompis!
Det va trevligt.. förutom att både jag o Anna fick halvgoda kakor =P
Vet man bättre till nästa gång. Men chai-latten va kanoon! :)
Efter fikat drog vi hem till mig, tog en kaffe.. sen åkte de hem nu typ!

Imorgon börjar jag kl.14 o slutar 21!
Känns segt, men när jag väl kommer dit äre ok faktiskt.
Jag ser fram emot helgen som attan nu,
så får tänka på det så gåre nog lite snabbare =D
Ahh, o sen börjar skolan på måndag.. känns väldigt konstigt.
Men ska bli kul o träffa alla igen!! :)

På lööördag förmiddag ska jag o älskling upp till El-giganten,
jag ska nämligen få min mobiil då =D tjohoo!!
Har längtat efter den sen min födelsedag den 8e september!!
Det blir en vit LG med touch! Hell yees ;)

Nehe, nu ska jag ta en kopp te o kura ner mig i soffan!
Ha det fint o sov gott!



> Tro mig, det är inte R1 och R2 ;)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: anna

Åh hittade du inte nån sexigare bild? haha ;)

2009-10-21 @ 21:10:18
Postat av: eyleen

haha ne men man kan ju nästan tro de =P fast fan va brun ja va där fortfarande:( haha

2009-10-22 @ 11:38:24
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0