2/10 - Jihde sa Karolina, inte Camilla!

Hahahaha, fan vad pinsamt för henne igår på Idol =P
Hon trodde ju att det va hon som hade gått vidare, men icke!
Det va lite roligt faktiskt, undrade varför hon hoppade runt så för.
Ni som missade det hittar klippet i detta inlägget!

Nu har jag precis tagit en dusch, det va sköönt!
Innan dess har jag plockat undan massa här hemma,
nu ska jag bara dammsuga o diska också. Vid tolv ska jag ner till tvättstugan!
Jag hatar när det är stökigt hemma, det blir ju det direkt!!
Men det va värre i ettan, ställde man fram ett glas blev det stökigt =P

Snart kommer Ellen med, hon ska hålla mig lite sällskap..
ska hälla i henne lite kaffe med så att hon håller sig lugn ;)

Nehe, nu ska jag fortsätta!



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0