19/10 - som i en luftbubbla.

Godmoorgon!
Tänker börja med att klaga på mitt öra.. hör inte ett smack!
Så antagligen har jag en vaxpropp, eller öronkatarr igen!
Konstigt, jag har aldrig någonsin haft problem med mina öron innan..
men nu vid 21 års ålder blir jag "öronbarn" med plaströr =P

Jaja, jag är iofs väldigt speciell.. har/har haft alla sjukdomar man kan tänka sig typ.
- Jag har Crohns sjukdom, pälsallergi, nötallergi, fuktallergi, papaya-allergi,
haft öronkatarr två gånger, haft kikhosta, haft vattenkoppar, haft körtelfeber,
haft skyhöga värden på levern, har synfel, ansträngningsastma och pollenallergi!

Jaaa.. undrar vad våra barn kommer ärva från mig egentligen =P
Men jag klagar inte.. jag lever gott ändå faktiskt :)

Just nu kokar jag ägg, o ska dricka te o fixa mackor med!
Så det blir en underbar jättefrukost nu snart ^^
Sen ska jag kolla på Top Model och Ensam mamma söker :)
Så det blir en luugn o sköön slö morgon idag!

Jag kollade precis på Idol med från i fredags..
HELVETE vad bra Rabih va, alltså förlåt men jag är typ Kär i honom.
För det första sjunger han som en gud.. sen är han ju sjukt snygg med.
Men han måste få igång kroppsarbetet lite mer, sen så :) mm!

Sen vid ettiden ska jag upp till Barnarp o tvätta bilen!
Ellen ska hänga med mig, slipper jag åka ensam! :)

Nu ska jag äta frukost :D



/Chamel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0