18/10 - Jag är döpt efter en morotskaka..

Åhh, nu är jag tamigfaan ledig imorgon :D gött!
Ska inte göra alltför mycket, ska tvätta bilen uppe i Barnarp.
Sen får vi la se vad som händer, Ellen kanske skulle med dit.

Nu har jag bara TRE dagar kvar på praktiken,
känns faktiskt skittråkigt om jag ska vara ärlig..
men ska säga att jag gärna jobbar där i sommar om de behöver hjälp!
Det ska ändå bli kul o komma tillbaka till skolan också..
träffa alla goingar igen :)

Efter praktiken idag så åkte jag direkt till Sheedna,
hon hade varit duktig som vanligt o bakat morotskaka!
O den hade tom mitt namn.. haha!
Så jag börjar tro att jag är döpt efter just den morotskakan =P haha ;)
Needå.. jag vet att jag är döpt efter pappas förra jobbarkompis!
Undrar vad mamma tänkte när han sa:
"Vi kan döpa henne efter Camilla på mitt jobb" öhm jaa =P
Men vi hade ialf väldigt trevligt!
Får hoppas att det blir utgång nästa helg med nu :) är redan taggad!!
Vill gärna gå ut o roa mig lite innan skolan startar igen!

Ahh, o sen åkte jag direkt till Älghornet o köpte pizza,
snäll flickvän som jag är liksom :) klart, han betalade med så. Hähä!

Neh, nu blev det ett långt tråkigt inlägg..
har väl ingen rolig bild att lägga upp heller antar jag?

Haha, jo.. här e en på katten o min fot =P



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0