11/10 - "Gå in i sovrummet innan jag slår dig"

Hahaha :) det är inte så hemskt som det låter,
bara en sporttokig sambo som typ dödar mig om jag andas framför teven ;)

Faaan så hungrig jag är, ska nog käka pizza sen :) fläska lite!
Annars händer det inte mest idag, bara ta det lugnt!

Hade mycket trevligt igårkväll, va hos Anna o åt tacoos..
sen drog vi ner till Sandys o tog en fika där o glodde på folk =P
Därefter körde jag hem Adrijana, synd om hon ska ta bussen ändå hem!
Man är ju rädd om sina vänner, speciellt så sent på en lördagkväll!

Blir visst kaffe hos Anna ikväll med + Ellen, fan så nice :)

Nehe, nu måste jag fan ha MAT!!!


/Camilla


Kommentarer
Postat av: Ylva

Tjenare =) Skulle vi ses nästa vecka eller? puss

2009-10-11 @ 18:52:49
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0