1/10 - Eller första oktober

Säger som alltid och som alla andra, tiden går fort!!

Idag har jag varit på praktiken som vanligt :) gick kanon!
Nu har jag kommit in i det mycket mer o tar hand om dem själv!
Personalen är nöjda med mig, så det känns jättekul!
Idag har vi spelat Bingo med, haha =D det va trevligt! ^^

Efter praktiken åkte jag direkt upp till faamo o fafa,
åt jättegod middag som bestod av kött, potatis o VÄRLDENS godaste sås!!
Sen såklart mängder med efterrätt o kakor =P haha, gott!
Är så mysigt att åka hem till dem, det blir inte så ofta nu ju :(
Men de sa att jag får komma upp oftare nu, efter praktiken o så!

Ahh, o nu kollar jag o älskling på Idol.. fan vad Nicolle gjorde bort sig!
Sååååå bra, hahahaha! Gillar inte henne! Men hon Karolina elr vad hon heter,
hon är ju sjukt bra! Får se vem som blir ens favorit till slut :)

Och imorgon är jag äntligen ledig, ack så skönt!
Ska antagligen träffa Ellen.. eller jag Ska träffa Ellen!
Sen ska jag städa som fan o så tvätta 12-17! Så det blir möe o göra.

Nu börjar Idol igen hörni!



Så jävla fräscht :D hahaha!!
(här får du Ellen för den snygga bilden på bloggen;)


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0