10/10 - lonely, i am so lonely..

Faan också, såg fram emot kvällen med Ellen o Anna :(
Nu blir det ingenting för att Ellen ska till Sebastians släkt,
vilket jag absolut inte är lack för på så sätt,
men det är just att det blir jag som får sitta hemma o dö typ.
Jag får helt enkelt spendera min lördagkväll hos mina föräldrar...
Jag jobbar ju nästa helg så hade varit kul o göra nåt idag!

Annars har jag o älskling varit nere på stan o kikat lite,
tog med oss massa rese-kataloger :) ska utomlands nästa sommar!
Så lika bra att börja kolla lite nu o hitta nåt fint! ^^
Sen tog vi en fika också innan vi åkte hemåt!
Därefter kom Davids mor hit o vi åt mat från Chili thaai, yum!!

Ahh, o nu sitter jag här.. har varit i Stadsparken precis!
Nu ska jag la va lite social med David o Pyllen innan jag drar!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: LN

FÖRLÅT MIIIIIGG!!! :(:(:(

2009-10-10 @ 17:12:50
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0