9/11 - Är så JÄKLA stolt över mig själv!!

Kollade just min studieplan, ville se betyget i Vård o omsorg..
JAG FICK VG I KURSEN!! :D:D:D:D:D
Sen står det på APU:"Fungerade mycket bra".
Alltså, detta gjorde verkligen min dag måste jag säga..
Jag behövde detta nu känner jag :) tjoohooo!!!!

Och likadant med praktiken, jag som va så nervös det första..
innan jag skulle dit ville jag baraa kräkas typ =P
Men jag trivdes kanonbra o gjorde verkligen mitt bästa!
Så jag tycker faktiskt att jag förtjänar detta :)

Tillbaks till verkligheten, haha! Jag ska snart köra älskling till jobbet,
sen vid nio ska jag till Barnmorskan o skaffa p-pills igen!
Så behöver jag inte ligga o lida varenda jävla månad!!

Aha, nehe.. jag ska väl fortsätta här nu med frukosten!
Förlåt om jag lät mallig i detta inlägget,
men jag trodde Aldrig att jag skulle få VG i den kursen!
(läs) med den lärarn! Men mmmm, hihi!


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0