9/11 - Åhh, orka fotbollsgalaaan!!

Det är fan sport vart man än vänder sig =P
Haha, jag orkar fan inte med det mer snart..!!
men får ju anpassa mig eftersom David är sport-geek ^^

Idag har jag ialf först varit hos barnmorskan!
Det gick bra o nu får jag börja med pillrena igen :)
Sen därefter stötte jag på kära svärmor,
så jag hängde med henne o handlade.. o körde hem henne :)
Ahh, o därefter hämtade jag Sissiplutt!
Vi åkte hem till mig, drack kaffe o spelade GH! =D
Hon hade tom med sig en påse hembakade bullar, gooda va dem!
Seen åkte vi vidare till donken o åt lite lätt,
sen till Ylva för att umgås lite o flytta lite möbler!
O seeen åkte jag o hämtade Älskling vid halv fem!
Så det har varit typ fullt upp idag.. men det är bara trevligt!

Nu kollar vi.. eller nee, nu kollar David på fotbollsgalan..
blääää! Jag blev sur innan för att jag inte fick kolla på Sveriges fulaste hem ^^
Men det gick över rätt fort som vanligt mellan oss,
vi tittar på varandra o inser att vi inte kan va sura på varandra :D hihi!

Ser fram emot torsdag faktiskt! Då firar jag o Älskling 23 månader! <3
Vi ska på Hv-Frölunda på kvällen där.. blir fint det!!
Jag bjuder honom på det just för att vi har vår månadsdag!
Blir lite extra sådär på en torsdag med jue!

Nehe, nu ska jag sluta skriva massa skit ;)
Imorgon vet jag inte vad som händer o fötter..
ska kolla om det finns tvättid, sen börja med Etiken kanske?! Ylva?!
Får se om Anna kanske kan ses imorgon, pratade ju om det :)

Men ha det fint!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0