6/11 - Giftet går ur mig..

Ja, typ ialf.. har inte lika mycket värk i armen idag.
Igår va en helvetes dag! Mådde illa, hade jätteont i armen o frös.
Kunde inte va kvar i skolan hela dagen, men missade inget!

Idag är det fredag.. IGEN!!? Det blir inget speciellt nu på dagen..
jag o älskling ska upp till mina föräldrar i eftermiddag/kväll o byta däck!
Sen ska vi även äta fredags-pizza tillsammans med dem också :)
Bättre o slänga på vinterdäcken nu ifall det bli snö i dagarna!

Ahh, annars i helgen? Imorgon vet jag inte vad vi ska göra.
På söndag är det ju Fars dag, då ska vi nog dela på oss..
så jag åker o "firar" min pappa hos farmor/farfar..
o älskling åker till sin pappa :) det är ju ändå Fars dag så!
Sen får vi la se vad som händer mer i helgen..

Börjar bli lite trött på att vi alltid hamna utanför.. enligt "dem".
Allt ska vara så krångligt o besväärligt!
Det är fan bara vi som anpassar oss hela tiden!
Kan säga att det känns inte ens roligt o åka nu längre.
Men nu blir det inget krångel för er ialf när vi gör på annat sätt!!

Nehe.. nu ska jag brygga mig lite kaffe :)
Ha en bra fredag så hörs vi!



Gotland-08
Nu får det va nog med kylan ^^

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0