4/11 - Vaccinerad o klar

Oj, den sprutan va verkligen helt ofarlig..
jag o Ylva som va så nervösa innan, haha =P
Jag höll på o kräkas innan mitt nummer ropades upp!
Men det gick jättebra, men känner mig lite dåsig nu faktiskt..
har ont som faan i hela armen, det spänner o sticker typ.
Sen har jag djävulsk magvärk som kommer o går =/ o är illamående..
så JA! hoppas verkligen att jag är frisk imorgon,
jag har absolut inte tid att ligga hemma sjuk.. eller så.
Men jag ska väl inte klaga, nu är jag skyddad ialf :)

David är duum mot mig, haha..
han typ låtsas att han ska slå mig på armen =P
Jag blir aslack för att det gör så jäkla ont när jag råkar nudda..
så jag sa: MEN SLUTA, DET VÄRKER PÅ PLÅSTRET!!
Haha, jag menade inte direkt ordagrant,
jag menade att området runt plåstret värker mest =P
Så det tyckte han va skitkul såklart, jajja ;)

Annars har jag varit i skolan idag.. va lite halvsegt om man säger så.
Som det brukar vara första lektionen iofs ;)
Imorgon äre dags igen, kommer knappt ihåg vad vi skulle göra =P

Aha, hade inget mer o skriva nu.. haha.
Mer än att jag måste servera om 45 minuter, HAHA!! ^^
Ha en trevlig kväll, va inte rädda för sprutan ungdomar, tss.



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0