3/11 - Beroende på fejjan

Haha, ja.. det är fan illa!
Har suttit med de där beroendeframkallande spelen på facebook =P
Innan dess spelade jag GuitarHero, så mina ögon blöder typ nu!
Jag börjar bli bra på Medium nu ialf =D tjohoo!

Mjaa, annars idag har jag först umgåtts med Yrrvla!
Vi spelade lite GuitarHero, sen drack vi kaffe..
blev inte så lång stund för hon skulle iväg med sin syster sen!

Därefter åkte jag direkt till Sheedna! :)
Vi drack kaffe där med, o åt lite mackor o fika!
Pratade lite skit som tjejer är bäst på, det va trevligt!

Seeen hämtade älskling mig från Anna,
så åkte vi o handlade på Maxi.. veckohandling!
Så nu har vi fullt av mat igen, haha.. det är bra det! :)

Jah, o nu sitter jag vid datorn.. David kollar på fotboll *suck*
Jag ska la gå o lägga mig om typ en timme,
är ju skola imorgon.. blää! Men men, blir nog inte nåt speciellt..
med tanke på att det brukar va halvlamt första dagen på ny kurs =P

Nehe, over and out!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0