29/11 - Första advent

Har hittills varit en lugn o mysig dag :)
Vi åt en stor frukost med ägg, te o ugnsfrallor med första ljuset tänt.
Sen därefter gick vi runt munksjön, handlade lite på hemvägen med!
Nu lagar vi lite mat.. det blir fläskfilé, klyftpotatis o skysås!

Idag är det massa fotbollsmatcher, bla "el classico"..(barcelona-real madrid)
så David ska till en kompis o kolla på det till kl.21 ikväll.
Så Ylva kommer hit o håller mig sällskap!! :))
Och jaaa Ylva, jag hade faktiskt tänkt o bjuda på adventsfika! =P

Men oh så fint vi har det hemma nuuue =D
Jag älskar julen på det sättet.. alla adventsljusstakar osv.
Vi har fått upp det mesta nu, men tomtar o gran blir längre fram såklart!

Jag har haft en sån där känsla av att vara nykär idag..
pirrat i mig när jag tittar på honom, o vi har pussats o kramats hela dan typ ^^
Är så kul att man fortfarande kan känna så efter snart två år :)
Jag kommer aldrig sluta älska honom, han är mitt allt! <3

Fick precis veta att Davids kusin Elin o hennes man har fått en son!
Välkommen till världen Vincent o grattis till er!! :)

Nu ska jag gå till spisen igen ;)


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0