26/11 - I väntans tider..

Haha, det lät som något annat det ja ;)

Jag väntar på att åka till skolan, igeeeeen!!
Vi hade bara lite redovisningar till kl.12,
så därefter åt vi på George o nu är jag hemma.
Men ska ner igen vid 15 o träffa min mentor,
ska prata om vårens kurser o så.. så känns rätt lamt,
behöva sitta o vänta på att klockan ska gå!

När jag kommer hem igen =P så måste jag STÄDA!
Jag hatar o ha det stökigt hemma, får panik..
så jag ska allt ta mig i kragen o plocka undan sen alltså,
vi får ju två inneboende imorgon med så ;) hehe!
O bara att Ylva kommer hit imorgon gör att jag måste städa :)
Hon tycker ju alltid att det är städat här när hon kommer,
aaaah.. det är endast fint när någon ska komma =P haha!!
Neeedå, men det är inte lika fint som när man ska ha besök ialf!

Nehe.. vad ska jag göra nu då?
- Är jag sugen på kaffe kanske? Njääää.. inte det nej.
- Spela Guitar hero då? Nää, surt när man är själv.
- Slå in alla julklappar jag köpte igår? Det sparar jag till kvällen!
Men prata för mig själv ville jag visst göra..

Ey, nu får jag lägga ner..
lägger mig framför teven en timme istället =P
Hejdooooooo!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0