25/11 - Peeengar på kontot!

Yes! Idag har pengarna rullat in, äntligen!
Det har verkligen varit en låång månad, väntat på denna dagen!
Men nu ska jag flytta över lite till David, sen lägga undan på spar,
o så ska resten gå till julklappar såklart :)

Idaag ska jag först åka upp till Ryhov o lämna blodprover,
sen ska jag hem igen, vänta på att Ylva slutar "skolan"..
sen så kommer hon nog hit direkt efter vad jag förstått.
Så ska vi på New Moon kl.18 =D tjohoo!!

Aha, nehe.. nu ska jag la göra mig redo här,
så jag får skiten gjord.. HATAR ATT TA BLODPROV!
Haaa det fint!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Eddie ♥

sv: tack så mycket :D

2009-11-25 @ 10:13:07
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0