25/11 - New Moon

Japp, nu har vi sett den =D
Jag tycker att den va skitbra faktiskt.. vill se den igen!
Och vilken entre han gjorde Edward i filmen ;)
Alla ba: ooooo, aaaa.. typ =P hahaha!
Nemen, den får helt klart MVG om jag får bestämma!! :)
Tur att nästa film kommer redan i sommaaar =D

Innan vi va på bion så va jag o Ylva uppe på a6 en sväng,
jag köpte julklappar till mamma, pappa, lillebror o älskling..
sen köpte jag julpapper o snöre med, alltid bra o ha!
Nu så är jag snart klar med andra ord ;)
Vi har bara Davids föräldrar, min farmor o farfar o barnen kvar :)
Så det gick rätt smärtfritt iår igen ^^

Imorgon är det skola igen, är rätt otaggad om man säger så.
Men men, det brukar gå bra när man väl kommer dit!
Så bara o ställa väckarklockan o se glad ut imorgon :)

Nehe, nu ska jag nog läsa ut tredje Stephanie Meyer boken..
sen ska jag nana nana nana.. skööööönt!!

Godnatt mina vänner!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0