23/11 - Dan före dopparedan..

Om exakt en månad idag så ahh, är det julafton imorrn! =O
Jag börjar bli riktigt stressad när det gäller julklappar!
Jag har ett hum om vad jag/vi ska köpa till alla..
men får nog se till att köpa alla klappar nu när lönen kommer!

Har precis kommit ut ur duschen nu,
ska fixa iordning mig snabbt nu.. sen hämta ICA-kortet på älsklings jobb,
sen till Maxi o handla (ska kolla om Yrvla hänger på),
sen ska jag hjälpa henne lite med förberedning för redovisning ;)
Ahh, sen ska jag laga mat med.. så det är min dag kortfattat!

Pååååå onsdag ska vi på New moon med, äntligen!!!
Jag har sett fram emot att se den sen jag fick veta att det blev en andra film!
Har läst alla böcker utan den sista, men det ska jag allt göra snart!
Jag är fortfarande lika hemligt kär i den där Edward ;D

Aha, nehe.. ringa Ylva,
sen ska jag fortsätta här hemma!



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0