22/11 - En kanonhelg i Sthlm!!

Alltså, faasen vad bra vi har haft det i helgen!
Har som sagt varit i Stockholm, bodde på Clarion hotell..
där Idolerna bor nu ;) hähä!

Det va rätt kändistätt ialf.. som vi hoppades på!
Vi såg Peter Haber, Sanna Bråding, en spelare i Färjestad,
En av killarna från "Ensam mamma söker",
sen hejade jag o Lotta på Reza från Idol =D tss.
Vi stod utanför hotellet, så kom hon o ba: heej hej!
Vi blev skitförvånade, men vi hejade tillbaka såklart.. hehe :)

Kvarteret skatan va så sjukt jävla roligt,
det går inte att beskriva.. bara jag såg Glans o Batra började jag skratta =P
Det va mycket sång, dans o sketcher.. ahh, rekomenderas varmt!!
Jag skrattade så jag grät under hela showen typ =P haha!

Sen gick vi på stan också, på gamla stan såklart..
åt gott på hotell-restaurangen.. drack några drinkar o så :)
Ahh, så tack alla för en kanonhelg.. det va skitkul!!

Idag kom vi hem vid tvåtiden,
jag är heelt slut.. bilvägen hem är inte rolig alltså.
Så vi har inte gjort något speciellt nu inte, mest degat!

Jag är fortfarande halvt sjuk, är täppt i näsan o risig.
Men det har blivit mycket bättre, om man jämför med tors-fre,
då va jag riktigt dålig.. men idag känns det nästan återställt!
Får se till att hålla mig hemma o kurera mig :)

Aha, nehe.. nu ska jag lägga mig framför teven igen!
Skönt o va "ledig" fram till torsdag nu med!



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0