18/11 - ÄNTLIGEN!!

Åhh, nu så är jag klar med de där jäkla inlämningarna!
De ska va inne imorgon, så det va fan på tiden ;)
Pappa ska skriva ut det hemma o så får jag det imorgon bitti! Taack! <3
Nu kan jag snart gå o lägga mig utan att känna stress =P

Idag har jag umgåtts med Ylva o Sissi!
Vi spelade först GH i väntan på Sissi, sen pluggade vi lite..
sen åt vi lite god mat som Ylva lagat :)
O när Sissi hade åkt vidare till hennes vän,
så bjöd Ylva på glögg också.. fasen vad underskattat det är!!
Det blir nog fan så att man köper hem en flaska ;)
Ahh, o nu ikväll har det inte hänt mkt.. mer än renskrivning.

Imorgon äre skola igeeen, blir segt as hell..
sen på fredag är det skola med.. o sen direkt till Stoockholm =D
Ska bli väldigt skönt att komma iväg faktiskt..
sova på hotell, äta hotellfrukost, gå på Kvarteret skatan!!
Så det blir nog bra ändå :) trevlans!

Nehe, jaha.. kom på att jag måste koka makaroner nu.
Hahaha, aldrig får man ro i kroppen fan ;) tss!

Goood natt!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0