17/11 - Honk if you looove Jesus!

Haha, ahh herregud.. den där Anna e rätt rolig =P
"På jesus" o allt.. jag skrattar bara jag tänker på det, höhö!

Wooooo, jag är fan fortfarande mätt Ylva =P
Fasen vad god soppa hon gjorde åt oss ikväll!
Grönsakssoppa som va sådär perfekt stark, mmhm :)
Hon är allt en duktig kock hon! ;D

Jah, jag har alltså umgåtts med henne typ hela dagen!
Vi har "pluggat", ätit, druckit kaffe.. ahh, o spelat massa GH!

Imorgon blir det plugg o skitsnack med Ylva o Sissi!
Ska bli trevlans :) måste få lite hjälp av Sissi med ju ^^
Sen innan dess ska jag lämna mina rutin-blodprover =/ brr!
Jag haatar nålar, fast fan.. svin-influense-sprutan kändes meer så!

Nehe, jaha.. vi ska nog gå o lägga oss nu faktiskt.
Är en dag imorgon också som det så fint heter ;)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0