16/11 - Min dröm slår in!

Har precis varit o simmat med mamma :)
är fan helt möör i kroppen, men simmar man snabbt så ^^
Ska börja simma med henne mån-ons nu!
Sen blir det en halvtimmes promenix varje dag med älskling <3

Innan dess har jag spenderat dagen med Anna!
Hon bjöd på tacos o kaffe, o massa fika som alltid ;)
Det va trevligt.. men det va väl ingen nyhet direkt!

Nuuu ska jag ner till svärmor o hämta kålsoppa!
Sen ska jag äta det o glo på dumburken!

Imorgon blire plugg plugg plugg med Yrrrvla!
Måste måste komma igång med etiken nu alltså.

Ja, o angående rubriken.. tänker inte gå in på detaljer.
Men min mamma är världens bästa,
hon ska hjälpa mig med att nå min dröm.
Jag känner mig sjukt glad, det kommer verkligen hjälpa mig!
Jag blir lipfärdig av lycka när jag tänker på det!!!!
Så om jaa.. mindre än ett år så :)
Tack på förhand mamma!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vaaaaas?! :P nu blev jag jätte myfiken!! :O

2009-11-16 @ 19:26:47
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/
Postat av: sissi

mig me, mig me :O

2009-11-16 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0