14/11 - Pasta penne pollo

Hahaha, jaa.. riktigt så hette väl inte pastan Adrijana ;)
Men det va nåt liknande ialf, haha =D så kul!

Jag, Anna o Adrijana va nämligen ute o åt på Sir simon igårkväll!
Åt vääääärldens godaste kycklingpasta, med kantareller o grejer!
Så det skulle jag absolut kunna tänka mig att äta igen!
Sen tog vi ett glas vin till det o en drink efteråt :)
Det va kanontrevligt, eller trevligt.. Roligt =D
Men sen blev alla pinsamt trötta, så kom hem vid tolvtiden!
Det får vi allt göra om tjejer! <3

Nu har jag precis sett gårdagens Idol-avsnitt!
ÄNTLIGEN åkte Eddie ut, nu är det bara Tove kvar också!
Vi ska snart äta lite med, David lagar julmat ikväll ;)
Det blir Janssons, köttbullar o prinskorv.. så goott ju!
Sen ska vi bara ta det lunt ikväll, jag o älskling :)

Imorgon blire Tipspromenad med mina föräldrar + Davids mamma!
Det ska bli skönt att komma ut lite med för en gångs skull!
Får man testa sina kunskaper med, haha.. brukar väl gå sådär!

Aha, nehe.. nu ska jag kila!
Får allt ta o dricka upp min cider nu ^^



Fiiina brydar!
(nu fattar jag det där med "på jesus"-mammas pojkar!)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

När kör vi igång med etiken? Tisdag? Så kan vi hjlpas åt med social omsorgs uppgiften med. =)

2009-11-15 @ 17:30:16
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0