13/11 - Fredagen den trettonde.

Ja, det säger sig självt.. får väl se vad som inträffar idag!
Jag kommer väl typ ramla o slå ihjäl mig elr nåt,
fast det är klart.. jag ramlar ju även när det inte är olycksdag =P
Så det beror nog helt enkelt på min klumpighet ^^

Vad säger ni? Är ni skrockfulla?

Igår va jag o Älskling på hockey som sagt..
det va en sjukt rolig match faktiskt, hände mycket :)
Tyvärr blev det förlängning efter 2-2..
o det blev inga mål på 5 minuter.. så en poäng till oss var!
Bättre det än att Frölunda vinner iofs =P mmmm!!!!
David va väldigt glad över att jag bjöd honom,
o jag tycker vi hade en himla kul/mysig kväll tillsammans <3

Idag skulle jag till skolan, tog bussen..
lämnade matlådan i kylen. Men min huvudvärk blev värre o värre,
sen kände jag mig plötsligt yr o såg väldigt dåligt.
Så jag vände på klacken o åkte hem igen (utan matlåda).
Vi har fått med oss uppgifter hem som jag kan fila på under dagens lopp!

Får hoppas jag blir piggare till kvällen, ska på "2012" med Anna o Adrijana :)
Innan dess ska vi käka någonstans, blir nog lite vin med!
Hoppas jag, jag känner mig nog lite sugen på det sen.
Just nu vill jag bara äta upp hela godispåsen o dricka massa vatten!
Men det brukar ändra sig till kvällen!

Aha, nehe.. jag ska byta till mjukisdressen.
Sen ska jag ligga i soffan hela dagen!



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0