12/11 - 23 månader <3

Idag är det min o älskling daaag!
Så ikväll blir det Hv-Frölunda för hela slanten!
Sen ska vi hem o bara myyysa! ^^ <3
Jag älskar honom mer o mer för varje dag som går!

Har varit i skolan idag med, slutade vid 12.
Sen åkte jag med Ylva hem, pluggade på inlämningen!
Sen fick vi uppgifter vi ska göra till nästa torsdag.
Skönt o ha nåt o göra, eftersom jag endast spelar spel annars :)

Jag säger det igen..
Känns jävligt bra att jag äntligen vet vad jag vill bli!
Man kommer inte direkt långt utan utbildning idag.
Det finns ju typ bara städerske-jobb o logistikjobb.
Och det vill jag helst inte arbeta med.. ialf inte städerska.
Logistik ger ju rätt bra med pengar ialf så :)

Jag är väldigt förvånad över att det har gått så bra för mig i skolan,
har klarat alla kurser jag läst hittills, o fått bra betyg o så :)
Det är inte direkt vad jag är van vid, har inte varit så laddad innan direkt.

Jaha, neehe.. nu ska jag sätta på lite kaffe!
Vi ska fika lite innan vi åker sen!

>Hoppas det går bra för dig Ylva...


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

det gick bra tror jag, det är fortfarande väldigt ovärkligt. Jag kommer antagligen till skolan imon, men jag är bara där halva dagen.

2009-11-12 @ 20:00:30
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0