11/11 - Du tar all min energi!

Godmorgon alla läsare!
Eller jag har varit uppe sen halv sju typ, som vanligt!

Har inte gjort så mycket idag hittills,
kollar på Svensson Svensson-filmen.. sen har jag ätit frukost med!
Ahh, tror inte det blir mer spännande idag faktiskt!
Fast det är rätt skönt med, ska nog passa på o städa lite o så!

Igårkväll, efter massa "missuppfattningar" o tjafs..
så kom jag o tänka på hur nöjd jag är med allt.. ändå!
- Jag har världens finaste sambo som jag älskar över allt annat,
- Jag har familj som alltid finns där för mig.. alltid.
- Vänner som tycker om mig för den jag är, inte för något annat..
inte för att jag har bil o körkort o kan skjutsa folk överallt,
inte för att jag oftast har pengar i plånboken.. inte för att jag har mat i kylskåpet!
Vänner som lyssnar på mig och som inte säger: "jag har det sämre".
- Vi har en fin lägenhet med allt vi behöver.
- Vi äger en någorlunda ny bil.
- Jag utbildar mig till något jag vill bli!
- Hälsan kan jag tyvärr inte ta som exempel! =P

Men ahh, ni ser.. jag har allt jag behöver, och lite till!
Jag har börjat inse vad som är viktigt!

Jag tolererar inte att du säger att jag är dålig,
att jag Alltid förstorar upp allt, att jag är feg.. jaag?
att du försöker vända allt mot mig!! När det är du som gjort fel?
Så som jag har ställt upp för dig, så många gånger!
Är detta tacken? Neh, det får vara nog nu alltså..


Jag är en väldigt positiv o livsglad person,
jag har mycket i bagaget.. mobbing, crohn, viktproblem, bilolycka,
men mår jag dåligt av det? Näää.. jag ser den positiva sidan ändå.
Därför behöver jag en positiv omgivning..
det sista har det bara varit gnäll, trötthet och självömkan.
Så jag säger stopp!!

Jag skiter o om någon tycker att "snacka inte skit genom bloggen"
Detta är min blogg o jag skriver vad jag själv vill, för bövelen!

Hel*ete vad förbannad jag är!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0