9/3 - Eftermiddag


Husmanskost hos svärmor.


Walla jalla! ;) herregud, vilken onödig tripp till ams idag..
började med att jag fick sitta där i typ en timme,
sen när jag väl fick komma in till en handläggare så tog det 5 MINUTER!!
Fatta att man blir lagom sur.. men men.
Fick väl inget direkt uträttat, ska till vägledningscentrum imorgon,
jag ska kolla upp det där med plugg o så. Se hur mycket som krävs.
Men jag vill bara komma från detta nu, usch. Oseriösare ställe får man leta efter!!

Ahopp, annars har jag precis kommit in från svärmor Lotta :)
Hon hade lagat mat till mig o henne, så det va fint :)
Tjötade lite som vanligt om allt mellan himmel o jord.. hon e bra hon!*
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag diska o plocka undan. as usual.

Nehe.. bäst o sätta igång!
Tack gud för det fina vädret =D!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0