5/5 - Kvällsinlägg


SLUTSPELET, Hv-Timrå 1/7.


Yees!! Nu är de igång för fullt, jävlar vilket tempo de spelar i alltså!!
David är helt vild i soffan, haha.. svär o skriker o håller på.
Men jag är van ;) haha.. det lär ju inte bli annorlunda heller, haha.
Får verkligen hoppas att Hv vinner, delvis för att sätta Challejäveln på plats! Mohaha!!

Jaha, annars har det vart en bra dag.. gjort mycket, men ändå inte typ.
Först var jag på möte på Arbetsförmedlingen, om Jobbgaranti för ungdomar.
Åhh, gav ju såå mycket. Men ahh, jag ska börja plugga istället nu. Punkt slut!!
Sen därefter så åkte jag o Eylen vidare till Company.. sen a6 en sväng.
O sen åkte vi upp till Baarnarp, hon lånade en kjol av mig till helgen =D!
Äntligen ska vi ut :)) längesen nu, vi har oftast jävligt kul med ;) ^^
Jag har tom hittat en outfit som jag är sjukt nöjd med.
Köpte en marinblå klänning med fransar från H&M, skitsnygg!
Sen har jag en överraskning till älskling när jag kommer hem med ;) tssss!!

Nehe.. jag ska la ut o puffa lite nu när det är paaus i matchen!
Imorgon äre träning som vanligt på Friskis, sen lugnt på kvällen med älskii :)


Sov gott sen!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0