4/3


Tacopaj och träningsvärk.


Yes! Idag har vi varit på Friskis igen förstår ni :) sköönt!!
Nu har vi vågat gå upp på andra våningen den här gången med ;) haha!
Så jag lär ha värk imorgon om jag redan nu känner mig le i kroppen! Fint ;)

Just nu så gör jag Tacopaj ala Viktväktarna, såååå fantastiskt god!
Slipper jag laga mat senare sen med.
Vi ska upp till Barnarp o tvätta bilen sen nämligen.
Så jag ska hämta älskling på jobbet vid halv fem!
Kan man komma hem o slänga sig i soffan bara, hehe! :)

Nehe.. nu ska jag passa på o sminka mig,
innan pajen ska ut ur ugnen!


See you!!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp det receptet på tacopajen :)?

2009-03-04 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0