3/3


Familjen Annorlunda.


Jaa, jag har precis sett senaste avsnittet av Familjen Annorlunda.
Det är så kul ju, hon konstnären som har 8 barn.. tre tvillingpar.
Alla barnen ser ut som minikopior av henne, haha! Ser roligt ut :)
De som har tio barn, de pratar tom med varandra med bebisröst..
klart, har man så många barn så tappar man väl sig sj efter ett tag =P
Näe.. det räcker med två, MAX tre barn för mig/oss! ;)

Idaaag har jag träningsvärk, det är både jobbigt o skönt! ^^
Ska ut o gå runt Munksjön idag med :) ska bli skönt med lite luft.
Ser ut som det är liite bättre väder idag ialf?! "peppar peppar"
Får hoppas att det håller i sig med!

Igår fick jag en glad nyhet av älskling när han kom hem!!
Han tyckte att vi ska besöka en resebyrå i helgen, o kolla utlandsresa =D
Grejen är att vi har inte sådär jättegott ställt nu när jag är arbetslös,
men jag har pengar undansparat, o han har ju vunnit lite med o så.
Så vi får se :) vi kom överens om att det ska vara lugnt o romantiskt! :)
Vi har inte varit iväg själva så än, så det skulle va jätteskönt.
Bara få rå om varandra o ha det skönt i värmen :)) åhh!!

Men men, jag ska la kolla om mina hallon är tinade nu,
sen blir det frukost :) mmmm, bästa målet på dagen!





Ha det fint!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0