31/3


Sista mars.


Nu är vi snart inne på april, kära nån..
första april påminner mig alltid om vår skolresa till Idre.
Första april fyller Sissilill år, så imorgon är hon 21 :)
Sen var det då vi åkte hem från Idre..
Ellen hade krockat med en älg, innan dess ramlat i chocken.
Ja, det var den värsta dagen någonsin!
Usch, hemskt när man tänker på det.
Men det är det jag förknippar med första april.
Nu måste det la vara.. hmm, 4 år sedan eller?!?!

Just nu gör jag inte ett skit,
har kollat på Familjen Annorlunda o Unga mödrar :)
Sen har jag ätit frukost, tänkte sminka mig nu med sen.

Idag ska jag o Ellen ut o gå.. med Elton!
Blir väl en sväng uppe hos hennes föräldrar antar jag!
Jag fick lite pengar av mammi o pappi igår,
Så jag ska allt ta o köpa dedär solglasögonen idag ^^
Kanske ska köpa älsklings present då med!
Sen får vi la se om det blir något mer idag!

Gjorde vääärldens godaste lasagne igår!
Gi- lasagne. Så jävla gott blev det!
Väldigt mycket smak.. o ahhh, helt underbart!
Så jag o älskling ska försöka följa Gi nu.
Vi ska se om vi hittar någon receptbok att köpa med.
Har ju hört från flera håll att det ska fungera så!

Aja, jag ska la skynda på lite här nu.
Men jag antar att Ellen sover som en gris vid detta laget?

Ha en bra dag ialf :)


Pusspuss!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Den marinblå har Nicky Hilton designat.

2009-03-31 @ 09:55:18
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: propellen

haha a ja sov som en gris vid nio;) men nu är ja vaken så ska ringa dig på morgon ciggen:)

2009-03-31 @ 11:19:34
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0