29/3


En väldigt lyckad inflyttningsfest!


Nu har man duschat av sig all odör efter alkohol med mera!
Är nog en av de skönaste duscharna jag tagit =P

Vi hade verkligen skitkul igår!
Är så kul att träffa "Davids" vänner.. blir inte så ofta!
Vi fick fina presenter också :)
Av Matilda, Björn, Adam o Lotta fick vi en stor plåtlåda som man ska ha medicin o så i.
Det var kanon faktiskt.. jag som har så mycket tabletter som tar plats!
Sen fick vi tre ljusstakar i glas av Cicci, Mattias o lilla Alice :)
Av Pyllen fick vi lite smått o gott från Oil & Vinegar.
Så det tackar vi så hemskt mycket för, igen!

Sen har vi, eller Björn kommit på att balkongen kan tuta, hahaha!
Men det förstår nog inte ni ;) men det är räcket som "tutar" när man gungar på den.
Sån jävla fylleidé alltså, det skrattade vi åt hela kvällen typ =P
Men ahh, för att sammanfatta så är jag jättenöjd! Tack alla :)

Aha, idag blire la inget speciellt.. eller ahh,
vi ska tvätta vid fem =/ usch usch! Känns inget kul alls!
Men det är inte så mycket, så det ska la gå fint!
Ska ner till macken snart o köpa hem lite bakisgrejer ;) mmmhm!
Sen blire inget mer!
Imorgon ska jag till jävla arbetsförmedlingen igen.
Jag orkar inte med deet! Man vet aldrig hur lång tid det tar eller nåt ju.
Så man vet inte hur länge man måste ha parkering heller. Suck!
Jaja, bara o genomlida för o få det lilla bidrag jag får!

Nu ska jag sätta mig framför teven!


Tack o hej!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0