26/3 - Magersjö


Det är faktiskt kul att laga mat!


Åhh, jag har lagat magersjö nu :) det är sååå gott!
Skulle kunna leva på det typ, hehe.
Det är en gratäng typ, med ris.. köttfärs, creme fraiche o vitlök mm.
Jag tycker att det är jättekul att laga mat ïbland,
när man gör annat än typ makaroner o köttbullar.
Ju mer avancerat desto bättre ;)
Det ska nog allt kunna bli en hemmafru av mig med =D haha!

Åhh, det slog mig precis att det är fredag, IGEN!!
Jag ser verkligen fram emot helgen!
På lördag ska jag o Ellen på torget en sväng,
sen på kvällen så ska vi ha inflyttningsfest här!
Bättre sent än aldrig säger man ju ;) bott här sen september lix!
Men det blir skitkul! Inte ofta man träffar de från "Davids sida".
Frågan är vad man ska ha på sig?! Detta probleem!
Jag ska nog allt köpa den där klänningen jag fick syn på häromdan! ^^
Så imorgon ska jag nog ta fönstrena med efter träningen!
Måste ju vara fint när man ska ha folk! :)

Hockeyn är i full gång här nu, herregud!
Vi leder med 2-1. Det är bara två min av andra perioden kvar ser jag nu.
Fan att alla bra ska bli skadade med!!
NU BLEV DET MÅÅÅL!!!! 3-1!!
Oj vad han skriker nu älskling, man blir rädd ibland.
Jag hoppade allt till på stolen nu, hahaha! ;) sportnöörd! ;) <3

Nehe.. man kanske ska se det sista nu då =P
Kom igen nu HÅVE!!


Tack o hej!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0