25/3


Lön för somliga.


Ahh, äntligen är solen framme igen..
hoppas snön smälter bort för alltid nu med =P

Just nu gör jag inte ett skit, har vart ute o gått..
o tränat hemma med pilatesbollen o hopprep ;)
Jag väntar mest på att klockan ska bli elva,
då ska jag åka ut till salongen o fixa mitt hååår! Finaly!
Är så trött på det nu alltså,
jag har en idé för hur jag vill ha färgen..
men vi får se om hon kan hjälpa mig med detta!

Efter jag har varit där ska jag nog åka till Jysk,
köpa en pedalhink.. sen kanske jag ska till blomsterlandet med.
Sen ska jag köpa våffelblandning o så med :)
Så jag kan grädda våfflor till min älskling tills han kommer hem!
Jag hade velat åka iväg nu o fixa det innan,
men jag ser verkligen f ö r j ä v l i g ut i håret nu, haha..
när det börjar bli utväxt så får jag aldrig till det!! Euw!

Aha, jag ska nog ta mig en kopp kaffe o sätta mig ute lite :)
I min ensamhet.. hehe ;)

Ut o fånga D- vitamin nu för bövelen!


Heeepååh!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: ellen

ja o alla är typ anonyma eller så vet man inte vem det är ifrån. haha

2009-03-25 @ 16:24:27
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0