25/3 - Hååve blååå!


Tjalla la la la la laaaaa!


Fan vad fint =D 6-1 liksom, på bortaplan!
Det är ju helt lysande.. hoppas det tar hem allt nu med ;)
Men nu vill jag bara att matchen ska va slut,
så man kan gå o lägga sig o nana nångång! =P

Mamma o pappa kom hit o åt våfflor med oss innan :)
Är alltid så trevligt när de hälsar på,
känns fortfarande konstigt att jag inte bor hemma längre,
ibland.. som idag, duka fram våfflor till mina föräldrar lix!
Det kändes märkligt, haha! Men jag trivs verkligen..
jag har nästan kommit dem närmre sen dess också för den delen.
En sån tur att jag har så bra föräldrar..!! :)

Nehe.. nu ska jag badda in nagelbandsolja,
sen ska jag allt gå o lägga mig.. det är bara 1 min kvar ändå!

Ha en underbar natt tillsammans!
(Anders - parlamentet)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0