24/3 - kvällsinlägg


Fika o lite shopping med mammi.


Ja, nu har jag kommit hem från en trevlig eftermiddag/kväll med mamma.
Vi började med fikat, mamma va skithungrig så det va ju bäst =P
Sen gick vi runt i affärerna lite, jag hittade massoor jag ville ha!
Men jag fick faktiskt två tröjor =D tihi! Så glad är jag!
Jag blir verkligen glad för allt jag får nu, när man har lite pengar själv.
Förr har jag haft bra med pengar o köpt det jag känt för..
men nu är det inte lika lätt längre.
Men jag lever hellre det livet jag gör nu,
jag har så mycket mer som betyder i livet nu.
Som min underbara pojkvän som är allt för mig!
Men ialf, jag fick en typ mintblå kofta :) jättesöt!
Sen fick jag en marinblå tjockare kofta med.. var lite kavajaktig, kort modell :)
Så jag är jätteglad.. tack mamma!! :)

Aha, nu ska jag slänga mig i soffan o bara va ;) skönt!
Imorgon blire träning, sen blomsterlandet!
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0