24/3


Om exakt en månad idag så.. *han håller för min mun*.


Äntligen har vi fått våra element fixade nu :)
En från bygginvest kom innan, så nu äre varmt i badrummet igen!
Innan fick man en smärre chock när man kom ur duschen, brrr!!
Sen fixade han det i vardagsrummet med :) skönt!

Jah, så vare det med rubriken också..
min älskade sambo är så himla nojig när det gäller hans ålder!
Idag är det exakt en månad kvar tills han fyller 29 år!
Men jag klandrar honom inte, jag vill absolut inte fylla 21 i september!
Men det är så roligt o retas lite med honom om det ;) tss, min plutt!

Aha, imorgon äre våffeldagen :) eller marie bebådelsedagen!
Varför heter det så förresten?! Vad betyder det?! Haha.
Jaja, räcker att man säger våffeldagen!
Så jag ska allt grädda imorgon o överraska älskling när han kmr hem! :)
Även när man tränar så måste man ju unna sig ;)

Annars blire inget speciellt idaag,
eller ahh.. jag ska fika med min lilla mamma när hon slutat.
Ska nog köpa en pedalhink till badrummet med.
Sen kanske en krukväxt till köket, den ser lite hängig ut nu =P
Men det blir trevligt o tjöta med henne lite :)

Nu är äntligen klockan tolv, o jag ska äta luunch :) mmhm!
Det blir lax, potatis o kall sås! Yummmmm!!


Ha en fortsatt bra dag!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0