22/3


SSG SSG SSG SSG SSG!!!


Faaaaan vad ont jag har, jävla skit o vara tjej ibland alltså.
Jag vaknade vid sju idag med detta molande..
så jag har väl inte sovit sådär jättegott inatt.
Andra o tredje dagen är alltid värst för mig,
så just nu är jag glad över att det är söndag.
Slipper jag diska o greja idag ialf.
För på helgerna äre ju älskling som sköter det ;) :)

Aha, det blir ialf inget med Visingsö idag,
vi väntar tills det blir bättre väder igen.
Sen vill man ju må bra när man åker iväg så med.
Ön är ju inge vidare utan det fina vädret lix!
Ska upp till mamma o pappa o tvätta bilen sen tror jag,
sen blir det bara en lugn skön dag :) härligt!

Jag hade la inget vettigt o skriva,
ska la in i duschen nu!
Ha en fortsatt bra söndag :)


Tjabba tjena!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0