21/3


Bacardi razz o skrik i vardagsrummet.


Ja, herregud säger jag bara =P de är som gaaalna!
Haha, det är David o hans kompis som vrålar till hockeyn.
Jag känner mig lite som femte hjulet just nu, haha.
Eftersom jag inte kan så mycket om själva hockeyn =P
Så jag satte mig här med min underbara Bacardi razz med frysta hallon i :)

Idag har det ju varit en FANTASTISK dag! Vilket väder!
Jag har varit på torget med mamma, morfar o moster.
Köpte med mig lite blommor, påskris o så lite annan skit ;)
Ska ta kort på inköpen så ni får se, imorrn kanske!
Tur att mamma hade med sig pengar till sin lilla fattiga dotter! ^^
Ahh, annars har jag inte gjort så mycket mer.
Suttit ute i solen har vi gjort, i våra nya utemöbler :)) så fint så!
Nu är det bara en matta till balkongen som fattas med!

Nehe.. jag ska la återgå till kriget =P haha!
Ha en kanonbra lördagkväll!


Puss o Kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0