20/3


Träningsvärk o relationsprat.


Har precis kommit hem från träningen!
Det gick riktigt bra idag, not! Hahaha, vi va lite trötta båda två!
Men jag har träningsvärk som satan i låren.
Så det är fint ;) vet man att man gjort lite nytta ialf.

Efter träningen bjöd jag Ellen på kaffe, på Waynes såklart!
Synd att solen tittar fram nu när man är hemma =P
Haha! Så typiskt ju.
Vi pratade mest om våra pojkvänsrelationer idag!
Vi kom fram till att vi är lyckligt lottade som har hittat våra karlar för livet :)

O idag är det fredag, once again!
Ikväll kanske vi ska till Ellen o Sebastian, kolla på Så ska det låta!
Ska kolla med älskling först, han är oftast trött på fredagar.
Men det skulle vara trevligt.
Tur att det finns fler som är pensionärer ;) Så ska det låta liksom =P

Helgen är väl knappt planerad,
imorgon äre ju hockey.. så Davids kompis kommer hit!
Sen på söndag ska jag o älskling till Visingsö :)
Hoppas på fint väder!! Blir så mycket bättre då.
Ska bli mysigt att åka iväg lite bara han o jag! <3

Ahh, o nästa helg blire ialf inflyttningsfest!
Den omtalade, eller kanske mer "omtjatade" festen. Haha!
Det ska bli kul, träffar inte dem så ofta :) ser vi fram emot!

David sålde mc:n igår med ialf =D skönt det!
Blir han av med lånet o allt med. 59 000:- fick han!
Så det var kanonbra!
Det är såklart porrigt med killar som har mc,
men han kan ju köpa en ny när han vill o kan sen med! ;)
Kanske han kan köpa någon som jag vågar åka med på också,
nu hade han ju en sportmodell, man sitter så högt upp på dem,
så bättre med en som är avsedd för två ;) haha!
Men det får vi se hur det blir med den saken!

Nehe.. jag ska la ta o värma på min (antagligen äckliga) soppa nu.
Viktväktarnas mat brukar ju vara sådäär, men det får gå!
Ha en trevlig fredag, ut i solen för fan!


Puss o hej!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: propellerfisen

Haha ja det är väl en jävla tur att den är fin på mig;)

2009-03-20 @ 12:49:42
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0