19/3


I'm so lucky, lucky!


Ser ut o bli lika fint väder idag med =D tjoho!
Så antagligen blire promenad längs vätterstranden sen.
Man får ju passa på när solen o värmen är framme!

Nu är ialf de nya gardinerna uppsatta!
Det blev kanonfint, har lagt fram påsk-löparn på bordet med.
Jag veet, det är tidigt.. men skitsamma!
Det är lite vårigt att ha framme lite sånt med jue :)
Jag lägger upp en bild på bordet sen ialf,
gardinerna är en kappa i olivgrönt, så orkar inte ta kort på det ;) hehe.

Jaha, annars har jag precis sminkat mig,
skjutsat älskling till jobbet..
innan dess skulle han kolla mätarställningen på mc:n.
Han ska försöka sälja av den nu på blocket.se.
Så säg till om du är intresserad av en snygg mc nu till våren.

Sen när älskling har slutat jobba så ska vi till Silvan.
Vi har hittat fina utemöbler där som vi ska kolla lite på!
Nu när vädret tillåter så vill jag köpa det nu nu nu! Haha!

Aja, nu ska jag se Greys anatomy :)
Ha en fin dag!


Ciao bello!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Surt de där med håret! jag hade definitivt fått panik.

2009-03-20 @ 08:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0