17/3


Svullna ögon efter nattens tårar.


Ni som läser detta kommer säkert tycka att jag är löjlig.
Eller så kanske ni har råkat ut för samma sak!
Men det är väldigt väldigt viktigt för mig att det blir rätt.

Inatt har jag gråtit o gråtit,
i förrgår var jag i älskling o klippte oss som vanligt.
Jag är inte nöjd alls.. fastän att jag inte alls behövde klippa det,
så försvann det typ fem cm. Sen är det hackigt o slarvigt.
Jag har kämpat o kämpat o KÄMPAT! med mitt hår,
jag vill spara ut mitt hår så det blir långt.
Nu var jag på god väg, tonar bara för att inte skada håret.
Jag blev tom brunett för "hårets skull".
Men nu ser det bara förjävligt ut, vill bara gräva ner mig.
Igår var jag sur o tvär typ hela dagen,
det berodde på detta o en annan tråkig sak.

Men ahh, på ett sätt var det skönt att gråta..
jag grät nog för mer än det också..
är lite annat som är jobbigt för min del just nu.
Sånt som jag trodde man skulle slippa vid 21 års ålder?!
Ahh, skitsamma.. blir så ledsen o trött bara!!!!

Jaja, jag ska ta o äta lite frukost nu!
Idag blire långpromenad längs Rocksjön!
Jag har mördarträningsvärk, men det ska nog gå bra!


Ha det.
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0