15/3


Fullspäckad morgondag.


Noooo, det är redan söndag =(
Är mycket roligare med helg, även om jag alltid är hemma.
Men men, det går alltid sjukt fort så ;)

Just nu håller vi på o tvättar, hörde att klockan ringde nu,
så det är väl dags att gå ner snart ;)
Men jag ska nog hinna med o skriva lite innan!

Idaag har jag varit på Bomässan med mamma, pappa o moster :)
Vi träffade även på Svärmor, Davids moster o Davids brors tjej o deras barn!
Det va helt okey faktiskt, fick se "Simon and Thomas" och Willy o Matte med!
Så jag knäppte allt ett par kort på dem ;) han är för rolig Simon!!
Amen ialf, jag köpte med mig lite påskliljor, en "rotting"krans till dörren,
tyg till gardiner i köket =) ..så jag är jättenöjd med mina inköp!
Men jag hade inte velat betala för mässan direkt, det va inget speciellt.
Tur att vi fick gratisbiljetter då va ;) haha!

Imooorgon ska jag först skjutsa älskling till jobbet,
sen hem.. packa väskan o dra ner till friskis.
Därefter ska jag hänga med Ellen o kolla present till hennes lillebror.
Klockan två typ, ska jag till Vägledningscentrum, ska kolla upp lite.
Sen därefter har jag tid hos min handläggare på ams.
SEN på kvällen ska antagligen älskling på hockeyn med hans far,
så då ska jag antagligen åka upp till föräldrarna o sy gardinerna :)
Så ahh, som ni ser så blire en näst intill jäktig dag, haha!
Men det är förjävla gott med ;) hähä!

Nehe.. nu ska vi ner till tvättstugan (bläk!)
Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Puss o kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0