14/3


I väntan på Borås.


God.. förmiddag äre ju! :)
Idag ska vi till Boråsarna, min pappas mosters man har fyllt 70!
Så vi ska dit.. o antagligen äta en jävla massa som vanligt =P
Längesen man var där nu, så det ska bli trevligt faktiskt!
Vi ska åka kvart i ett, så sitter bara o väntar nu typ.. så seeegt!
Sen ikväll blir det baaara lugnt o mysigt :) skönt!!
Tyvärr får jag så snällt spela in Melodifestivalen ikväll, (HEJA EMD)
David mååste ju se hockeyn, vilket jag förstår.
Idag gäller deet!! Han ska spela in matchen,
så jag vet att han kommer be alla hålla mer eller mindre käften om matchen sen ;)
Men det kan va rätt kul o ha nåt inspelat o kolla på när jag bara är hemma på dagarna.

Usch, jag känner att jag har oont i min visdomstand nu =/
Jävla hål!! Vill bara få det gjort nu!

Nehe.. det blev inte mycket roligare i dagens inlägg ;)
Men ha en toppenlördag så återkommer jag!


Todeloo!!
/Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0