12/3 <3


Fortfarande sprudlande nykär.


Jaa.. nu är jag klar, haha. Har verkligen segat alltså.
Kollat på massa jag spelade in igår.
Så nu har jag tittat på det o samtidigt sminkat mig o ätit frukost :)
Bra att man är kvinna som kan göra mer än en sak samtidigt!!

Snart ska jag åka till Vägledningscentrum. bläk.
Jag vet inte huuur jag ska göra alltså, med allt.. framtiden osv.
Ska jag börja plugga?! Ska jag gå med i jobbgarantin?!
Jag måste verkligen höra mig för idag, om båda alternativen.
Önskar vi hade haft hundra miljoner på kontot,
slipper man tänka på sån här skit.

Igår va vi ialf på modevisningen :) va trevligt!
Fick massa inspiration till våren o sommarn.
Nu vet man vilka färger o så som gäller ;)
Klänningen jag ska ha på bröllopet i sommar är såå rätt ialf, bra det! ^^

Och idag är det min o älsklings dag :) 15 månader <3
Jag är så kär, så lycklig.. nästan så man kan vara mallig ibland =P haha!
Så ahh, Grattis oss!! :)

Nehe.. nu måste jag sticka, buhuuu!!
Btw, jag har tappat tre kilo!!! Goodie!


Ha en fortsatt bra torsdag!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0