11/3


Tandläkarn, tårar, friskis, modevisning.


Jaaa, för er som inte vet så kan jag tala om att jag är världens tandläkarskräck!
Idag var det dags igen för undersökning, första gången jag fick betala med.
Och SJÄLVKLART hade jag ett hål i en visdomstand, uuuuhhh!! ='(
Mitt första hål på 20 år, så kommer det nuu! Yss..
Så jag lipade efteråt o ringde mamma o sa att jag vägrar osv osv..
Men sen efter att ha pratat med henne kändes det bättre.
Hon övertalade mig och sa att det inte alls känns nåt.. så visst, jag måste ju!
Så den 7:e jävla april ska jag dit igen.. gud vare med mig alltså!

Ahh, sen därefter åkte jag som vanligt till Friskis..
blev inte så värst mycket träning idag.. ialf tidsmässigt.
Jag såg till att köra stenhårt när vi väl var där.. o det känns! ^^
Men, på fredag ska vi dit igen såå :)

Och ikväll ska jag, svärmor Lotta o Davids brors "fru" på modevisning :)
Vi var på det förra året med, det är Röda Korset som har det.
Rätt kul faktiskt, för alla åldrar.. vårens o sommarns mode :) fint!
Så det ska bli trevligt, outfiten hänger i sovrummet o väntar på mig ;)

Så ahh, det är/var min onsdag det :)
Imorgon blir det inte mycket, ska till vägledningscentrum.
Sen ska jag bara va hemma o mysa med min älskling :)
Det är ju ändå 1 år o 3 månader imorgon!! tihi <3

Nehe! Nu ska jag allt sminka mig!!
Ha en fortsatt bra onsdaag!


Tjingeling!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0